ח"כ טרופר: "הקואליציה עשתה טעות; לא היו הסכמות"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ טרופר: "הקואליציה עשתה טעות; לא היו הסכמות"

    ח"כ חילי טרופר במהדורת הבוקר: "הפסדנו בבחירות ולכן הקואליציה יכולה לקדם את החקיקה הזו, אבל למנהיגות יש אחריות כוללת וראינו מה קרה כשהיא ניסתה לקדם את זה חד צדדית"

    צילום: Avshalom Sassoni‎‏/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ חילי טרופר (המחנה הממלכתי), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי) והבהיר כי לא היו הסכמות עם הקואליציה בשיחות בבית הנשיא. "מי שאומר שהיו הסכמות אינו דובר אמת. גם הנשיא אמר את זה".

    הוא התייחס לביטול עילת הסבירות ברוח השופט סולברג: "סולברג נתן נאום. לא ניסח חוק וספק אם התכוון למה שמחוקקים כעת. הסעיף עצמו גם הוא שנוי במחלוקת. אי אפשר לקחת חלק אחד מסיפור שלם".

    "אני מקבל את כללי המשחק הדמוקרטים", אומר טרופר. "הפסדנו בבחירות ולכן הקואליציה יכולה לקדם את החקיקה הזו, אבל למנהיגות יש אחריות כוללת וראינו מה קרה כשהיא ניסתה לקדם את זה חד צדדית".

    על השיחות: "היו דיונים טובים, הם לוקחים זמן. אלה סוגיות משמעותיות. אני חושב שזה טעות שהקואליציה החליטה לשבור את הנוהג בנושא הוועדה לבחירת שופטים. לא מאוחר מידי לבחור נציג קואליציה, לכנס את הוועדה ולחזור לשיחות. הנה אני אומר לכם אנחנו מצידנו לא נעמיד עוד מועמד לוועדה מולם".

    עוד אמר טרופר: "אנחנו מאמינים שצריך לקיים את ההידברות במטרה להגיע להסכמות רחבות. באנו בידיים נקיות והיינו מוכנים לעשות דרך. הדבר הנכון הוא להמשיך בהידברות. אנחנו לא התנגדנו לדד-ליין. אם השיחות יחזרו – יכול להיות שבית הנשיא יקבע דד-ליין. אנחנו הגענו לרביעי בבוקר במטרה לעמוד בנוהג הקיים אלא שמשהו שם השתבש והם ניסו לעשות תרגיל. זה שהוא לא הצליח לא אומר שהם לא ניסו לעשות תרגיל".



    0 תגובות